Femeile din publicitate vorbesc despre cât de dificil este să promovezi idei neconvenționale în care rolul femeilor deviază de la standardul atribuit în mod tradițional ei în publicitate. 

0
86
Femeile din publicitate vorbesc despre cât de dificil este să promovezi idei neconvenționale în care rolul femeilor deviază de la standardul atribuit în mod tradițional ei în publicitate. 

Femeile din publicitate vorbesc despre cât de dificil este să promovezi idei neconvenționale în care rolul femeilor deviază de la standardul atribuit în mod tradițional ei în publicitate. Pare dificil-de teamă că clientul nu va accepta o asemenea idee. Această teamă este probabil frâna principală a progresului, spune Agata Tomashevskaya. “O femeie trebuie să fie dezbrăcată ca să arate că margarina e delicioasă?”- această întrebare a venit din gura lui Ines Schmidt când în 2017. la Berlin s-au discutat despre politicieni care doreau să elibereze orașul țăranilor-conținutul. Este încă relevant și nu poate fi doar în Berlin, Budapesta sau Paris, ci și în Varșovia. De ce mai avem de-a face cu sexualizarea mesajelor publicitare și cu obiectivarea femeilor?

Agata tomaszewska: de aproape trei ani, grupul nostru de pe Facebook a prezentat în mod regulat exemple despre cum reprezintă industria publicitară femeile. Unele top istoric ca cele mai rele anunțuri walentynkowych, dar, din păcate, cea mai mare parte nu este modernă. Materialele sunt publicate nu numai în mass − media tradițională, dar, de asemenea, de multe ori pe rețelele sociale, care − aparent-sunt moderne, równościowy mod de comunicare.

Și așa mai avem anunțul calculatoarelor roz” pentru” ei campanie Devil Energy Drink avertizare că “ea este în curând să fie în gura ta” bere cu povești despre bandiți pe piersic, planeta bărbaților și o grămadă de campanii în cazul în care această persoană cumpără lucruri la o femeie. Din discuțiile de sub posturi arată că trei motive: ignoranță, cinism I… Umor “Janusz”. Din fericire, totul este mai bine protejat. Învățăm să ne exprimăm deschis furia și dezacordul cu mesajele abuzive, să raportăm anunțuri în oraș și pe Facebook care promovează sexismul.

Când suntem gălăgioși și mulți sunt împotriva unor astfel de practici, suntem în vigoare-reclamele sunt eliminate, iar radiodifuzorii își cer scuze. 

Din fericire, de la succesul campaniei dove Real Beauty, marketing au constatat că arată femei reale în publicitate este profitabilă și femvertising este acum pe val. Există multe exemple pozitive, deși, de regulă, acestea sunt campanii străine. Ce stereotipuri despre femei sunt cele mai înrădăcinate în Polonia? Eu nu am astfel de date, și pot să spun că cei mai mulți dintre noi pasa de un grup, se provoacă emoții negative puternice și sentimente: arata femeilor ca obiecte sexuale, care este, de modă veche”, de sân,” și sexist umor, ca recente de profil campanie specifice premium outlet Mall, arată un simț al umorului mai aproape de Kay decât “Vogue” sau “gluma” de un anumit producător: “chiar și după 3 Beri va ajunge în 10 minute…”

Când suntem gălăgioși și mulți sunt împotriva unor astfel de practici, suntem în vigoare-reclamele sunt eliminate, iar radiodifuzorii își cer scuze. Ce stereotipuri despre femei prevalează în agențiile de publicitate?

Numele grupului “femei în publicitate” are mai multe sensuri, dintre care una este situația genului nostru în industria de publicitate-atât în ceea ce privește crearea de publicitate, și cu noi ca angajați, șefi, liber profesioniști. În acest prim sens, în cadrul întâlnirilor vorbim despre cât de dificil este să promovezi idei neconvenționale în care rolul femeilor deviază de la standard, atribuit în mod tradițional publicității sale. Pare dificil-de teamă că clientul nu va accepta ideea că vom pierde timp, bani, uneori chiar și oferta. Această teamă este, probabil, frâna principală pe progres. Din păcate, nu există multe femei în funcții de conducere care au puterea de descoperire și curajul de a sta în spatele unor astfel de idei riscante din punctul de vedere al clientului. Nu are mulți clienți care sunt dispuși să încerce astfel de idei. Ca regulă, rămânem într-o zonă sigură și nu schimbăm nimic. Cum vor” femeile din publicitate ” să influențeze schimbările din industria publicitară? Ce schimbări ai făcut deja?

Scopul grupului nu este de a influența industria, ci doar integrarea femeilor în industrie, sprijinul reciproc și schimbul de informații. Diferite inițiative pot apărea din acest lucru, dar ele nu sunt un obiectiv important.

În ceea ce privește schimbările specifice, avem mai multe acțiuni în cont. 

Prima este o campanie pentru Centrul pentru Drepturile femeii, în care bărbații proeminenți vorbesc împotriva violenței. Campania a avut un impact semnificativ, după cum demonstrează prezența pe CD-ul atașat. A doua inițiativă a Sofiei Leszczynski și Gretel adamczyk de punere în aplicare a principiilor de egalitate a compozițiilor partidelor Jurassic în concursul KTR. Acțiunea a fost un succes-regulamentele au fost schimbate astfel încât să aibă grijă de reprezentarea tuturor sexelor. Am pregătit candidații SAR-u: femei aclamate, premiate și cu experiență care lucrează în publicitate, care doresc wsparłyby 100 la sută. compoziția masculină a Consiliului KTR. La scurt timp după aceea, linia s-a extins la două femei: Myrtle Frontcek și Agnieszka Klimczak. Poate 5%. aceasta nu este Paritate, dar cu siguranță succes. În plus, împreună cu Sophia și Leszczynski Martha Francik am pregătit o analiză a problemelor legate de angajarea inegală a femeilor în industria publicității și oferim soluții. Împreună cu Agenția de cercetare, am organizat seminarii în SAR destinate departamentelor HR ale agențiilor de publicitate.

În ceea ce privește schimbările specifice, avem mai multe acțiuni în cont. “Body pozitiv, Dove, și aceste lucruri în Polonia nu sunt foarte bune. Aici consumatorul este puternic atașat de canonul clasic al frumuseții.”Cu o notă:” nu vă puteți asuma decât riscuri în campaniile sociale.”Ce părere ai despre astfel de comentarii? Aceasta este vocea oamenilor care fac parte din industria de publicitate. Există foarte puține exemple pozitive din Polonia. Dar încet acest lucru se schimbă, mai devreme sau mai târziu tendințele se infiltrează în Poloneză. Am făcut repede un fir de pe grup, și, cu excepția Deichmanna apărut exemple pozitive în poloneză campanii de Nescafe Sensazione Creme și Tymbark Vitamini − și nu e o campanie publică. Acum câteva săptămâni, ai închis grupul bărbaților. În cazul în care această decizie? Ce rost are? Acum trei ani, când am înființat un grup, am avut de ales: să creez un grup doar pentru femeile din publicitate sau un grup pentru bărbați și femei, dar și pentru femeile din publicitate. Sunt o persoană căreia îi place incluziunea, așa că am ales soluția numărul doi. După trei ani, am decis, totuși, să revin la prima versiune, pentru că, așa cum s-a dovedit, pe Internet nu suntem liberi și nu suntem liberi de tiparele noastre de comportament și educație într-o societate patriarhală. 

Când un bărbat intră într-o cameră plină de femei, situația se schimbă dramatic. 

La fel s-a întâmplat și în discuțiile din grup. Omul devine centrul natural al evenimentelor, opinia lui este mai importantă și involuntar îi ascultăm opinia. Situația este chiar mai vie când o persoană este într-o poziție înaltă. În loc de concentrându-se pe problemele femeilor, discuții de multe ori a apelat la mansplaining, cu niste domni de vizualizare subiect de femei în publicitate ca o altă oportunitate de a Străluci și Excel sau “ajută-ne.”Nu mă mai simțeam în siguranță și acasă. Cântărit, cuvinte și reacții, pentru că am știut că după mesajul este observat printr-un grup de domni influenți din industrie, care ar putea depinde de cariera mea. Dar trebuia să fie diferit! Așa că am decis să mă întorc Radical la elementele de bază. Grupul, care este un loc sigur pentru femei să discute și să vorbească despre problemele lor, să se plângă și să critice comportamentul față de femei în publicitate, nu se teme să fie evaluate de colegii din industrie, susținând că este un nonsens că aceasta este o reacție emoțională că suntem din nou ceva ce nu înțeleg, etc. Ei bine, a spus prietenul meu Garapich într-una din discuțiile din grup: “femeile pot avea în industrie, un spațiu doar pentru mine. Mult mai bine. Nu trebuie să ceri permisiunea nimănui. Punct. Nimic din ce face o femeie nu necesită recunoaștere, confirmare, contractele unui bărbat să fie legale și împlinite (la fel cum bărbații nu cer femeilor să confirme că nevoile și acțiunile lor sunt legale). Așa cum este banal.” Avem doar dreptul la un astfel de loc, și nu trebuie să-l explice nimănui. Mi-a părut rău să-mi iau rămas bun de la binevoitorii noștri bărbați care susțin femeile în publicitate. Dar acest lucru nu înseamnă că încă nu se poate face − există o mulțime de grupuri și pagina fan dedicat publicității, în cazul în care acestea se pot răspândi mai departe despre și lupta sexism, care este nedrept pentru toate sexele.

Ce fel de campanii vor fi incluse în primele 5 anunțuri pe lista neagră care afectează sexualizarea sau obiectivarea femeilor, conform”femeilor în publicitate”?

Nu am avut un astfel de rating, în plus, nu are ce să facă cu publicitatea suplimentară. Cu toate acestea, este de remarcat faptul că există exemple poloneze pozitive. Brand Adrian, care de mai mulți ani mai mult sau mai puțin succes-dar întotdeauna-rupe stereotipurile privind reprezentarea femeilor în textile de publicitate (au existat deja modele cu handicap, Mature, transsexual, forme complete după o mastectomie și modele). Din campaniile native mai noi, recunoașterea în grup a câștigat de asemenea: campania “girls rule” a lui Deichmann, în care Margaret a promovat emanciparea în rândul adolescenților timp de mai multe sezoane. Este, de asemenea, un loc bun Nescafe Sensazione Creme trei păstra prieteni. Și anul acesta, un foarte îndrăzneț pentru realitățile poloneze, locul Timbarra vitamina, arătând cât de diferite pot fi femeile.

De asemenea, demn de remarcat este loc de Puma” # Ai ” 2018, în cazul în care protagoniștii sunt doi prietenă, iar muzica a fost creată de doi polonez cântăreață din generația tânără-Justin Lebede și Maria Komasa. Ce te-a condus la faptul că în iunie 2016 ai creat grupul “femei în publicitate”? Ce rol joacă trupa? De ce crezi că e necesar?

 

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here