Timp de mulți ani am fost manipulați prin numeroase anunțuri care ne înconjoară din toate părțile. 

0
67
Timp de mulți ani am fost manipulați prin numeroase anunțuri care ne înconjoară din toate părțile. 

Timp de mulți ani am fost manipulați prin numeroase anunțuri care ne înconjoară din toate părțile. De cele mai multe ori, publicitatea nu numai că promovează produsul, dar, de asemenea, manipulează consumatorul, minciuni, provoacă emoții nedorite. Concurența în creștere duce la o luptă de marketing, o luptă pentru client, nu rar un război foarte murdar, în care consumatorii înșiși pierd cel mai mult. La urma urmei, fără o campanie de marketing, e greu să te regăsești pe piață. Cercetările de Marketing arată că publicitatea nu este întotdeauna necesară pentru a atinge efectul dorit. Un conținut și o intensitate prost structurate, inadecvate pot afecta chiar și produsul și marca companiei.

În mod necesar, publicitatea trebuie adaptată nevoilor consumatorilor, ținând cont de locul, ora și metoda de publicitate. Ar fi nepotrivit să facem reclamă la o casă funerară în timpul unei ceremonii de nuntă, așa cum ar fi inutil să facem reclamă la alcool în rândul copiilor care nu alcătuiesc publicul pentru acest tip de produs.

Minciunile și înșelăciunea au picioare scurte! Publicitatea trebuie să fie autentică, adevărată, altfel produsul se va vinde o singură dată, nu neapărat cu satisfacția clientului. Foarte curând, printr-o astfel de opinie negativă privind produsul sau marca va circula către potențialii clienți. Publicitatea onestă aduce rezultatul așteptat, este procesul de creare a unei mărci bazate pe onestitate, calitate și dialog.

Produsul bun calitatea este de obicei vândută de una singură, deoarece cea mai bună publicitate este o echipă de mandatari, experiență personală și satisfacție prin caracteristici, funcționare, servicii etc. și produse de prima necesitate, inclusiv pentru care cererea este mult mai mare decât oferta.

Lipsa de concurență, cu toate acestea,

nu scutește de nevoia de publicitate, deși este demn de amintit că aceste produse necesită introductivă, informare, publicitate de imagine, nu neapărat sporirea efectului de vânzări și s-a axat pe creșterea vânzărilor. Un element foarte important al menținerii pieței este publicitatea, reamintirea, susținerea. Datorită ei, consumatorul vede că afacerea ta depinde de el. Unii subliniază importanța prețului, ei bine, nu prețul este decisiv, ceea ce dovedește că mărcile create pe prețuri scumpe, exclusive și perfect vândute prin publicitate, în ciuda prețului prea mare. Cheia succesului în publicitate este îndemânarea și subtilitatea, folosind punctele tari ale brandului, punctele tari ale produsului fără revopsire. În fiecare reclamă ne preocupăm de prezentarea pozitivă a produsului promovat, care nu este echivalentă cu idealizarea sau înșelăciunea acestuia. Desigur, este mult mai dificil să se facă publicitate produselor care nu au aceste avantaje și beneficii mult mai puțin, dar acestea pot fi incluse fără a promova minciuni și înșelăciune.Lipsa de concurență, cu toate acestea,

Prin publicitate intruzivă care ajunge la consumator prin diferite canale de comunicare și care cauzează emoții negative, fie din cauza formei sau conținutului, modul în care este exprimat mesajul de vânzare poate înstrăina clientul. Apropo, pentru a evalua confortul publicității, cercetarea de marketing se realizează pe un anumit eșantion de public al produsului, serviciului dumneavoastră. Prea vulgară, ofensatoare și șocantă publicitate poate speria, precum și lipsa de adaptare la public. Prin promovarea instruirii în rândul profesorilor unui anumit subiect în domeniu pe care îl stăpânesc perfect și ne vom înstrăina reciproc, mai degrabă decât să încurajăm, pentru că destinatarii s-ar putea simți ofensați de o astfel de ofertă, mai mult decât atât, să ne judece de incompetență. Promovarea cursurilor în sine reprezintă o soluție importantă pentru companiile care furnizează astfel de servicii. La construirea de anunțuri pentru formare ar trebui să se concentreze pe beneficiile participării la formare, și effectenuitgevende lucruri absolvenți.

De asemenea, poate fi utilă Autoritatea formatorilor, a metodelor de lucru și, în special, a subiectelor instruirii care răspund nevoilor pieței. 

În același timp, conținutul formei atractive ad a prezentării sale este un aspect secundar, deși nu fără sens. Indiferent de ceea ce face o companie, și ce produse sau servicii oferă destinatarul său, o campanie de publicitate bine adaptată și proiectată poate face cu siguranță mult bine.

Gama de acoperire publicitară este unul dintre principalii indicatori ai industriei. Desigur, cel mai ușor mod de a cumpăra câteva mii de transportatori din întreaga țară, dar în practică-puține companii își pot permite acest lucru. În cazul în care compania intenționează să crească gama campaniei sale, dar nu vrea să depășească bugetul planificat, poate alege o campanie, de rotație, care este, cu o schimbare în localizarea mass-media de publicitate în mijlocul acțiunii sale. De exemplu. două săptămâni poster-destinate utilizării pe mass-media într-o parte a orașului/Poloniei, și alte două săptămâni pe mass-media situate într-o altă parte a orașului/Poloniei (acest lucru se datorează faptului că 70% din campania lunară este construit în primele 2 săptămâni, durata sa). În cazulLipsa de concurență, cu toate acestea,

Campaniei O, tipul de activități de comunicare desfășurate joacă, de asemenea, un rol important. Atunci când planificați o campanie publicitară, este mai bine să vă concentrați bugetul în mai puțin timp (de exemplu, două săptămâni), dar să îl distribuiți mai mult în mass-media. Acest lucru îmbunătățește cu siguranță efectele campaniei de publicitate. Pentru o campanie de imagine, cel mai bine este de a utiliza mai puțin mass-media, dar planifica o campanie de o lună sau mai mult.

Locația ooh media ar trebui să fie plat, locuri în care sunt localizați potențialii clienți. De exemplu, atunci când campania implică obținerea de informații pentru mamele tinere, este mai bine să alegem pentru transportatorii din grădinițe, grădinițe sau școli. Atunci când produsul sau serviciul este destinat conducătorilor auto, este necesar să se aleagă mijloacele de publicitate situate în zona benzinăriilor. Dacă oferim servicii turistice, este o opțiune bună de a face publicitate de-a lungul rutelor care ies din oraș. Un element foarte important al planificării plasării mass-media este de a lua în considerare POI (din limba engleză. Punct de interes), adică puncte de interes (de exemplu ATM-uri, stații de autobuz, centre comerciale etc.), unde se observă cea mai mare intensitate a traficului pietonal sau auto. Plasarea mass-media acolo va crește cu siguranță eficiența activităților de publicitate. Pentru un hotel sau restaurant, uneori, unul care arată traseul de transportator este suficient pentru a crește vânzările.

Cea mai frecventă greșeală atunci când se pune în aplicare o campanie pe OOH este de a transfera întregul conținut al pliantelor de proiect sau anunțuri de ziar în aer liber.

Întotdeauna se termină prost. Destinatarul se uită la poster doar pentru trei până la șapte secunde, astfel încât multiplicitatea elementelor introduce haos și perturbă recepția mesajului. Regula generală spune că cu cât conținutul este mai mic, cu atât este mai ușor ca destinatarul să-și amintească textul. Câteva detalii de contact, un număr de logo-uri, imagini ale mai multor oameni-Toate creează haos-și mesajul este neinteligibil. Afișul ar trebui să transmită informații într-o formă accesibilă, clară. Fonturile ar trebui să fie simple, și culori luminoase, atractiv (este, de asemenea, important perioada anului, deoarece, de exemplu, în afișe de iarnă care conțin un fundal alb, acestea sunt mai puțin vizibile).Ingeniozitatea și umorul sunt de asemenea importante. Afișe de publicitate format mare, care nu au un cuvânt, scheme duplicate, sau alte anunțuri nu sunt amintite.

 

O altă modalitate de a atrage atenția este cu acțiunile teaser. Esența lor constă în dezvoltarea a două proiecte de afișe, în care unul este plasat, de exemplu, o parolă, o fotografie, un element care atrage atenția și este de acord cu campania de publicitate, dar nu trădează mesajul principal și autorul. Un astfel de poster apare pe mass-media pentru câteva zile, stârnind curiozitate, și apoi, în continuarea Campaniei, se atârnă afișe în același aspect, dar explicând deja cine este autorul și ceea ce a vrut să transmită.

 

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here