Home Blog

Probabil cel mai mare dintre add-on-uri în joc este jocul bonus

0

Fiecare slot machine pe care îl întâlniți ar trebui să aibă o tabelă de plăți clară. Acest tabel de plată, pe lângă faptul că conține reguli de joc, vă va oferi plata pentru fiecare combinație câștigătoare.

Sloturile de astăzi conțin o multitudine de caracteristici interesante și în continuă evoluție. Aceste bonusuri excelente în joc includ rotiri gratuite pe care le puteți câștiga jucând. Rotirile gratuite vă oferă mai multe oportunități de a câștiga. Te joci în principal cu banii casei.

Aceste jocuri bonus sunt de obicei dat startul atunci când te-a lovit o anumită combinație de simboluri. Jocurile Bonus prezintă șansa de a câștiga o sumă considerabilă de bani, de obicei mult mai substanțială decât ceea ce ați putea primi de la jocul principal.

Vorbind de bani mari, să vorbim despre jackpot-uri. Jackpot slots oferă un jackpot care poate fi lovit în orice moment.

VĂ RUGĂM SĂ REȚINEȚI:

Aceste jackpot-uri sunt de obicei însoțite nu numai de o zi de plată consistentă, ci și de atenția personalului cazinoului și a colegilor jucători.
Așteptați-vă să faceți fotografii și să completați niște documente fiscale dacă ați lovit jackpotul. Este posibil să fi câștigat mai mult decât câștigă unii oameni într-un an.

Ar Trebui Să Pariați Întotdeauna Linii Maxime?
Este posibil să fi fost spus Să pariu întotdeauna max toate liniile disponibile. Dacă vă puteți permite să faceți acest lucru și să nu vă goliți bankroll-ul în timp record, atunci poate doriți să încercați acest lucru pe jocul dvs. preferat de sloturi. Puneți întotdeauna o importanță capitală pe distracție și emoție pentru slot machines.

Redarea unei sume mai mici pe liniile de plată max este în regulă, totuși. S-ar putea să nu puteți câștiga cele mai masive jackpot-uri. Dar acest lucru vă va extinde bankroll-ul și vă va face să jucați mai mult.

Asigurați-vă că nu cădeți pradă erorii jucătorului și începeți să urmăriți pierderi pentru că credeți că vi se cuvine.
Obiectivul aici este de a avea o explozie, nu pentru a obține bogat.

Nu există farmece norocoase pentru succes
Sunt șanse ca ție să nu-ți placă temele mai mult decât Mie. Nu este nici pe departe la fel de distractiv ca scufundarea cu capul înainte într-o acțiune de cazinou. Dacă doriți să aveți succes în cariera dvs. de sloturi, totuși, temele sunt cruciale.

Să fim sinceri, popularitatea la nivel mondial a sloturi se bazează în mare parte pe faptul că cei mai mulți dintre noi sunt superstițioși prin natura.

Am văzut jucători care încorporează totul, de la păpuși troll la margele de rugăciune pentru a obține un picior în joc.

Dar aceste mărunțișuri nu ajută.

De fapt, ei nu va crește șansele de cât mai puțin de 0.000001%. Aceste jocuri sunt 100% aleatoare. Rezultatele nu sunt afectate în mod neechivoc de nici o forță exterioară.

Un slot machine poate merge ani fără a plăti un jackpot. Deci, nu vi se datorează o victorie masivă după câteva ore de ședere la un anumit joc. Păpușa lui Nana nu va trimite RNG-urile într-o frenezie și va face ca rolele să se alinieze Magic.

Pur și simplu nu așa funcționează.
Îmi cer scuze că am plouat la parada ta. Păstrați brelocurile dacă vă ajută să vă bucurați. Doar știu acest adevăr unul:

Slot machines se bazează exclusiv pe șansă. Orice noroc pe care îl puteți genera nu va strica, dar norocul este doar o iluzie.

VĂ RUGĂM SĂ REȚINEȚI:

Pentru a juca cel mai eficient slot machines, mai întâi înțelegeți că nu puteți modifica rezultatele.

Odată ce sunt ferm întemeiată în acest Absolut, se deschide sloturi jocuri pentru o mulțime de distracție și fără sfârșit de ore de bucurie. S-ar putea fi unul dintre jucătorii care câștigă o monedă mică.

Încercați Să Jucați Sloturi Online

Posibil cel mai bun mod de a învăța să joace sloturi este de a juca sloturi pe net. Există literalmente sute de site-uri disponibile pentru a înregistra pentru un cont gratuit și să se joace on-line.

Ai putea descărca chiar și o aplicație de cazino pe dispozitivul mobil și să se joace la conținutul inimii tale — sau cel puțin până când bateria moare.

După ce v-ați înscris și v-ați autentificat, puteți răsfoi vastul catalog de jocuri pe care le au la dispoziție. Aceste jocuri includ stilul mai vechi 3-role sloturi, sloturi video de ultimă oră, și mega-jackpot progresiv sloturi bookofraonline.ro.

Vă recomandăm să încercați o mână de variante pentru a găsi favorite.

Nu există nici o modalitate mai bună de a găsi stilul de joc vă veți bucura cel mai mult decât a lua fiecare pentru un test drive gratuit.

Lucru frumos despre joc sloturi este că puteți juca în propriul ritm și oriunde cu Mobile sloturi aplicații. Acest lucru vă oferă timp pentru a înțelege modul în care liniile de plată se corelează cu tabelul de plăți și să învețe într-un ritm mai rapid.

A ține pasul cu mașinile moderne care oferă peste 50 de linii de plată este un loc de muncă mare. Nu vă îngrijorați; software-ul computerului pe care funcționează mașina va urmări toate acestea pentru dvs.

VĂ RUGĂM SĂ REȚINEȚI:

Nu poți să intri în Aria din Las Vegas și să fii întâmpinat la secțiunea de sloturi gratuite. Acesta este motivul pentru care învățarea online are un avantaj atât de extraordinar.
Veți avea șansa de a juca toate sloturile pe care vi le puteți imagina fără a fi nevoie să vă pariați bankroll-ul.

În plus, veți învăța din confortul propriei case sau oriunde se deplasează dispozitivul mobil sau tableta cu dvs.

Concluzie

Care este cea mai bună strategie pentru a învăța cum să joci slot machines?

Doar se arunca cu capul în și joc on-line. La baza lor, slot machines sunt simple.

De ce ar trebui să pariez pe sport?

0

Pentru că este minunat, de aceea. Da, există o șansă destul de bună să vă îndepărtați banii câștigați cu greu. Da, s-ar putea dezvolta în cele din urmă o dependență crippling care te obligă să justifice irațional pierderile spunându-vă minciuni, cum ar fi, “nu am nevoie de o economie,” sau, “dacă am mânca doar taitei Ramen pentru următoarele cinci săptămâni și cumpăra off-brand pasta de dinti, va fi ca toate acestea nu sa întâmplat niciodată.”Da, puteți, de asemenea, să riscați să vă înstrăinați de prieteni și să vă înfuriați pe celălalt semnificativ atunci când ieșiți la cină verificând compulsiv pentru a vedea dacă raptorii bat pistoanele cu șase puncte. Dar ai putea câștiga, de asemenea,—și câștigătoare este distractiv. Cuie un joc pentru a valida perspicacitate dvs. de sport în timp ce, de asemenea, pune bani în buzunar pe care nu ați câștiga într-adevăr este un sentiment magic. Nu sunt sigur că există ceva mai bun.

Din punct de vedere practic, un parior harnic și disciplinat care înțelege tendințele, capcanele și factorii contextuali pot face bani, dar este mai ușor de zis decât de făcut. Pentru fanii obișnuiți, pariurile sportive oferă o formă de divertisment convenabil și pot condimenta un eveniment sportiv destul de obișnuit. Nu-mi pasă de Angels și Astros joc duminică seara de Baseball? Acum știi!

Pariurile sportive sunt legale?

Da. În unele state. Atât Delaware, cât și New Jersey s-au mutat pentru a legaliza pariurile sportive. Consultați ghidurile noastre pentru pariurile sportive Delaware și pariurile sportive din New Jersey.

Acum că știți cum să pariați pe sport, pe ce se poate paria?

Totul! Ei bine, aproape totul. Pariorii au la dispoziție mai multe opțiuni de pariere—spread-uri de puncte, linii de bani, totaluri și pariuri variate în funcție de sport și de semnificația generală a pariului. Opțiunile de pariere nu se limitează la cele patru ligi sportive americane majore. Dacă este un eveniment atletic reglementat și sancționat, este probabil pe tablă. Ai un sentiment bun despre Juan Martin del Potro la Wimbledon, sau Minnesota Lynx peste New York Liberty? Ciocănește rahatul ăla.

Ce este un punct de răspândire?

De obicei, văzut cel mai adesea în baschet și fotbal pariuri, un punct de răspândire stabilește care echipa este favorit și care este underdog într-un anumit concurs. Acestea sunt stabilite de casele de pariuri pentru a face din fiecare parte o opțiune de pariere la fel de atractivă.

Cititi mai multe despre ceea ce este un punct de răspândire.

rom pariuriPentru că dacă o echipă bună joacă o echipă Rea, toată lumea va alege echipa bună pentru a câștiga. Dacă Eagles și Browns joacă, pe cine iei? Vulturii. Dar dacă Eagles trebuie să câștige jocul cu cel puțin 15 puncte, mult mai mulți pariori vor fi atrași de ideea că echipa mai mică trebuie doar să păstreze lucrurile în cadrul numărului stabilit. Această raționalizare merge ceva de genul asta, ” tipii ăștia suge, dar asta e o mulțime de puncte. Cred că pot rămâne în două eseuri.”Discrepanța dintre două echipe nu va fi întotdeauna atât de evidentă, dar în majoritatea concursurilor există un favorit și un underdog, iar pariorii se apleacă în mod natural spre favorit.

Să ne uităm la acest lucru în detaliu examinând răspândirea punctului pentru jocul 6 din finala Conferinței de Est a NBA între Boston Celtics și Cleveland Cavaliers.

pariuri sportive linie de probă

Cavs, care se confruntă cu eliminarea, sunt un favorit de 6, 5 puncte, care este indicat de “-6, 5” de pe ecran. “+6.5 “înseamnă că Celtics “obține” 6.5 puncte; prin urmare, Cleveland trebuie să câștige cu șapte puncte sau mai mult pentru a câștiga/acoperi pariul. Dacă Celtics câștigă jocul direct sau pierde cu șase puncte sau mai puțin, atunci câștigă pariul. Încă o notă: casele de pariuri Doresc de obicei o sumă egală de bani pariați pe ambele părți ale unui concurs.

De ce casele de pariuri doresc o sumă egală de bani pariu pe ambele părți? Nu ar însemna că nu fac nici un ban?
Nu, de fapt, garantează că fac bani. Casele de pariuri percep ceea ce este denumit în mod obișnuit “vig” sau “suc” pe pariurile pierdute. Această taxă este conturată înainte de pariul dvs. și este de obicei între 10 și 20% din pariul dvs. total.

Aruncați o privire la ilustrația liniei de mai sus. A se vedea (-110) de lângă spread-urile punct? Aceasta indică suma pe care un parior trebuie să o riște pentru a câștiga $100. În acest caz, un parior trebuie să riște $110 pentru a câștiga $100, $55 pentru a câștiga $50, sau $27.50 pentru a câștiga $25. Este pur și simplu un procent din orice este în pericol. Să presupunem că casa ia $100 de dolari de acțiune pe ambele părți ale unui joc. Aceasta înseamnă că sunt garantate să profite doar de taxe. Nu funcționează întotdeauna în acest fel, deoarece uneori cărțile o ucid sau se zdrobesc pe anumite jocuri atunci când majoritatea banilor sunt pariați pe o parte.

Ce se întâmplă atunci când majoritatea pariorilor ia o parte?

Casele de pariuri au opțiunea de a muta răspândirea punctului. Folosind exemplul de mai sus, să presupunem că Cavaliers s-a deschis ca favorit de 6,5 puncte Peste Celtics, iar pariorii sar peste Cavaliers. Ca răspuns, casele de pariuri pot muta linia în favoarea Celtics, oferindu-le mai multe puncte, pentru a atrage pariorii în acea parte. Am văzut anumite situații în care cărțile spun: “dă-i drumul, public. Au la ea, ” și țineți linia de echilibru, deoarece ei simt că sunt pe partea dreaptă a propunerii. Dar, în general, acțiunea înclinată va schimba liniile.

Are un impact schimbare punct răspândirea pariul meu?

Nu. Oricare ar fi spread punct este în momentul în care pariul este confirmat este numărul pe care îl joci cu. Mișcarea liniei ulterioare nu se schimba pariul.

Chestia asta cu răspândirea punctelor nu e pentru mine. Pot paria fără un punct de răspândire?

De cele mai multe ori, da. Un pariu moneyline elimină elementul spread punct dinamic și pur și simplu necesită ca echipa selectată câștigă. Iată captura—dacă pariați pe echipa care este favorizată, atunci va trebui să riscați mai mulți bani pentru a o face. Aici este punctul de răspândire și linia de bani pentru Cavaliers și Celtics joc:

sport proba moneyline

Să presupunem că doriți să câștige $100 și că doriți să pariați Cavs. În acest caz, va fi nevoie de un pariu de $320 (indicat de -320) pentru o întoarcere de $100. Liniile de bani se pot deplasa ca răspuns la tendințele de pariuri publice, mult modul în care se răspândesc punctele. În termeni simplificați, pariurile pe favorite pentru a câștiga pariurile pe linia de bani pot fi costisitoare, dar oferă și o valoare extraordinară dacă aveți o bănuială că un underdog va câștiga direct. În acest exemplu, un pariu pe linia de bani de 100 de dolari pe Celtics ar plăti 260 de dolari (indicat de +260).

Poți paria cu o răspândire pe hochei și baseball?

Da, într-un fel. Unele cărți oferă opțiuni mai largi, dar pariurile standard sunt pariuri moneyline. Aceste sporturi permit de obicei pariurile “puck line” și “run line”. Aceste pariuri înseamnă de obicei că o echipă trebuie să câștige sau să piardă cu două sau mai multe runde/goluri. (Fotbal permite o propunere similară, dar acest proces este un pic mai complicat și nu-mi pasă de asta.) Să presupunem că vă place foarte mult Phillies peste Blue Jays în primul joc al seriei lor de weekend. Aici sunt liniile de pariuri pe acest joc:

MLB linie de probă

Dacă aveți un sentiment puternic Phillies va câștiga jocul de mai multe runde, mai degrabă decât plasarea unui pariu de $115 pentru a câștiga $100, le puteți paria pe linia run pentru a primi o plată mai favorabilă. The +172 indică faptul că, în cazul în care Phillies câștiga de două sau mai multe ruleaza, plata va fi $172 dolari pe un pariu $100. Trebuie remarcat, totuși, că parierea în sens invers–pentru ca Blue Jays să rămână în două runde–este atât costisitoare, cât și o propunere neînțeleaptă. “Cred că vor pierde, dar numai printr-o alergare” nu este cea mai solidă logică. Dacă spuneți că credeți că Blue Jays vor câștiga, este mult mai logic să le luați direct– este mai ieftin.

Pentru a reduce riscul de a paria pe favorite grele, pariorii pot folosi un pariu run line pentru a ieftini prețul. Uitați-vă la opțiunile de pariere dintre Giants și Cubs:

proba de linie de alergare de baseball

Riscând $ 245 pentru a câștiga $ 100 pe Cubs este scump. Dacă aveți o mulțime de încredere în Cubs, atunci opțiunea run-line poate avea sens, deoarece ar necesita doar un pariu de 130 USD pentru a câștiga 100 USD.

La naiba. Pare o afacere bună. Este o afacere bună?

Este, până când îți dai seama că baseball și hochei concursuri sunt adesea decise de o centrare / gol. Imaginează-ți că Cubs conduc cu 4-2 în repriza a noua. Giants au un alergător pe a treia bază cu unul afară. Puii, având o alergare pentru a da, joacă terenul înapoi. O minge de teren este lovit la shortstop, scorurile alergător, și există acum două out-uri. Un aluat mai târziu, se face al treilea out. Cubs câștigă! Cubs! De multe ori în jocurile de noroc, dacă ceva pare prea ușor, este probabil o capcană.

Există o modalitate prin care pot risca foarte puțini bani, dar fac o mulțime de ea?
Da, puteți realiza acest lucru printr-un pariu. Aceasta este o serie de pariuri multiple care sunt legate între ele. Dacă fiecare pariu făcut câștigă, câștigi. Dacă chiar și unul dintre pariurile pierd, ai pierdut. De exemplu, să presupunem că faceți un pariu cu patru pariuri cu un risc de $20. Trei jocuri ale câștigului parlay și apoi al patrulea joc pierde-ești încă bătut. Plata parlay depinde de cât de multe jocuri sunt implicate și cotele de pe fiecare joc în parte. Este o opțiune bună de pariere dacă sunteți în căutarea unei acțiuni pe mai multe jocuri și nu doriți să pariați mult, dar totuși doriți o șansă de a lovi pentru o plată de calitate.

Cât de mult aveți nevoie pentru a câștiga pentru a obține un credit ipotecar?

0

Ce ar trebui să aveți pentru a obține un împrumut pe propriul dvs. “M”? Contrar aspectului, nu trebuie să câștigați bani pentru a obține o ipotecă și pentru a cumpăra un apartament. Cu toate acestea, există mai multe cerințe. Verificați termenii specifici ai ipotecii pe care trebuie să le îndepliniți pentru ao obține!
Decizia de a vă oferi o ipotecă aparține băncii și poate varia în funcție de care alegeți. Cu toate acestea, în orice caz, trebuie să vă prezentați scorul dvs. de credit, deoarece acesta va fi evaluat de bancă. De ce? Banca dorește să vă asigurați că puteți plăti în mod liber plățile ipotecare și, în același timp, vă puteți permite o întreținere suplimentară. Iată o listă de aspecte care vor fi luate în considerare atunci când se aplică pentru un împrumut de apartament:

istoric de credit-în mod ideal, nu aveți datorii și tot ce ați avut până acum a fost plătit la timp, credit fara adeverinta de venit venitul lunar-din suma lor va depinde de suma pe care va fi capabil de a obține,
costul vieții-depinde de starea civilă și de faptul dacă aveți descendenți,
tipul contractului de muncă și stagiul său-în cel mai bun caz,există oameni care obțin venituri pe un contract de muncă pe o perioadă nedeterminată, deoarece pot să-l

Cât de mult aveți nevoie pentru a câștiga pentru a obține un credit ipotecar?

Oamenii aflați în căsătorie, au ca ar fi mai mare de rating de credit, decât singuri, deoarece cheltuielile pentru cazare (chirie, gaz, electricitate, etc), în ambele cazuri pot fi destul de similare, însă în acest caz se consideră că acestea sunt împărțite în două, și, prin urmare, rezultatul-mai mici. De exemplu: o persoană singură care prezintă venituri lunare la nivel mediu pe țară poate obține 250.000 de zloți de ipotecă, în timp ce o căsătorie în care ambele părți au venituri nu mai mult decât media națională va primi până la 550.000 Zloți.Cât de mult aveți nevoie pentru a câștiga pentru a obține un credit ipotecar?

Obținerea unui credit ipotecar-termeni financiari

Cât de mult trebuie să câștigați pentru a obține o ipotecă depinde și de proprietatea pe care doriți să o cumpărați. Cu alte venituri, va trebui să se dovedească în cazul în care cumpără un apartament într – un tip de apartament cu un dormitor, iar altele-camere cu două sau trei camere. De asemenea, rețineți că termenii ipotecii depind de oferta unei anumite bănci.

Cea mai ușoară modalitate de a calcula cât de mare poate fi creditul pentru un apartament este să vă înmulțiți venitul lunar cu 80 de ori, dar amintiți – vă că numai un angajat al băncii vă va ajuta să obțineți informații exacte. Dacă îndepliniți orice alte condiții pe care banca le cere, atunci când câștigați 2.000 de zloți pe lună, veți primi 160.000 de zloți pentru a cumpăra un apartament. 

Deci, pentru a face o comparație lizibilă, vă vom poziționa pe dvs. și pe locul dvs. de muncă în Varșovia și să presupunem că sunteți un singur fără copii, iar scorul dvs. de credit este maximul pe care îl citiți. nu aveți nicio obligație și toate cele anterioare sunt rambursate în conformitate cu termenele limită.

Împrumut online-este sigur?

0

Sunt împrumuturile sigure prin Internet? Această întrebare este foarte des adresată clienților noștri, care, deși știu despre posibilitatea de a obține un împrumut, fără a părăsi casa, aleg forma tradițională, adică o vizită personală. În prezent, prin Internet puteți cumpăra aproape totul. Suntem obișnuiți nu numai cu comoditatea cumpărăturilor online și cu economisirea timpului, ci și cu prețuri mai atractive în comparație cu magazinele sau galeriile staționare. Prin Internet, cumpărăm pantofi, haine, medicamente, suplimente, cosmetice și chiar mobilier sau echipamente electronice scumpe. Tranzacțiile online sunt asigurate în mod corespunzător, magazinele utilizează protocolul criptat și opțiunile populare de plată securizată, cum ar fi plata sau transferurile 24. Și cum este cu împrumuturile online? Poate că și aici există un sentiment complet de securitate și încredere că nimeni nu va profita de datele noastre?Împrumut online-este sigur?

Sunt împrumuturile sigure prin Internet?

Adică, de la început, cum merge procesul de acordare a împrumutului fără a părăsi casa?
Împrumuturile în numerar au revoluționat aproape piața de creditare din Polonia și, în același timp, au devenit o mare concurență pentru împrumuturile bancare tradiționale. Acestea sunt adresate atât clienților care nu pot obține un împrumut bancar, cât și persoanelor care, de exemplu, nu au bonitate. Acest lucru este ideal pentru persoanele care doresc să obțină bani rapid fără a prezenta  creditdenevoipersonale.com certificate. Împrumuturile în numerar oferite de instituțiile nebancare, la fel ca împrumuturile bancare, se încadrează în Legea privind Creditul de consum. Acest lucru asigură clienților siguranța completă a contractului încheiat. Ratele dobânzilor, costurile de împrumut, comisioane, Toate detaliate în formă de informații. La încheierea contractului la biroul de credit, întreaga procedură durează aproximativ 30 de minute. Documentele și condițiile pe care le putem consulta la fața locului și dacă ceva nu ne convine, este posibil să nu semnăm un contract sau să cerem clarificări. Cererea introdusă de un consultant de credit este înregistrată direct la compania de credit selectată și, în câteva minute, vine o decizie.

Sunt împrumuturile sigure prin Internet?

Credite prin Internet chiar dacă acestea vă oferă posibilitatea de a obține bani fără a părăsi casa, ei într-adevăr nevoie de mult mai mult timp. Pentru ca datele noastre să nu cadă în mâinile oamenilor inadecvați, trebuie să acordați atenție în primul rând dacă site-ul este criptat. Bara de activități ar trebui să afișeze un Lacăt verde închis-numai atunci putem fi siguri că datele noastre personale sunt sigure. Cererea de împrumut prin Internet necesită, de asemenea, un scaner, deoarece fiecare companie de credit necesită trimiterea de scanări de dovezi și, uneori, alte documente. Dacă avem îndoieli cu privire la completarea cererii, trebuie să ne ocupăm de ea pentru că nu putem pune o întrebare consultantului. Întreaga procedură de verificare durează mai mult decât dacă ne-am dus la biroul de credit. În cazul unei decizii pozitive, trebuie să așteptați un curier care să vină cu contractul. Mai târziu, contractul ar trebui să meargă la compania de credit și numai atunci există un transfer de numerar în contul nostru.

În concluzie, vom merge la biroul de credit putem face totul în 30-40 de minute, și în aceeași zi se bucure de numerar în timp ce în cazul unui împrumut pe Internet timp de la depunerea cererii de retragere numerar este de aproximativ 3 zile. Prin urmare, s-ar părea că creditul prin Internet este soluția perfectă, dar se pare că mai rapid și mai eficient vom obține credit personal.

Pariuri pe cărți galbene și roșii: sfaturi și trucuri

0

Pariuri pe cărți galbene și roșii: sfaturi și trucuriPariuri pe carduri galbene și roșii: BetandSlots vă prezintă primele cinci sfaturi pentru succesul dumneavoastră! Pariuri sportive de succes pe cărți roșii și galbene are o mulțime de a face cu strategie și planificare. Acestea sunt cele mai importante cinci sfaturi pentru pariuri pe cartonașe galbene și roșii!

1. Febra Derby

1. Febra DerbyDerbies sunt deosebit de fierbinte. Luând o privire mai Statistics.ro atentă la aceste meciuri și istoria lor încălzit în ultimii ani puteți înțelege că au tendința de a avea mulți jucători rezervat în timpul celor 90 de minute.

Puteți compara întotdeauna numărul mediu de cărți o echipă are în alte meciuri normale cu numărul de rezervări în timpul derbies. Acolo puteți vedea diferența!

2. Hot temperat players

Există jucători cu o istorie lungă în jocul specific? Ai verificat placajele pe joc, faulturi pe joc și cărți pe statistici de joc? Oricine care sa dovedit a fi un om furios în joc în trecut poate fi, de asemenea, rezervat din nou în acest joc. Sau faulturile sale pot duce la o carte roșie!

În unele ligi ca Premier League puteți vedea punctele de card în mese detaliate. Pe de altă parte, jucătorii care ar putea ajunge la un număr de cărți care obiceiul le permite să joace într-un joc crucial, care va urma, va fi, probabil, un pic mai atent și să încerce să evite obtinerea rezervat cât mai mult posibil.

De exemplu: în cazul în care un jucător este pe limita de cărți galbene și jocul După este foarte important, el va fi cât mai precaut posibil în meciul destul de neimportant.

3. Verificați standurile

3. Verificați standurileÎnainte de a plasa pariul, verificați standurile. Este un joc important sau chiar un meci knock-out? O echipă are multe de pierdut? Poate vor juca mai tare. Clasamentul este întotdeauna un indicator bun înainte de a plasa un pariu.

4. Avantaj

Echipa favorită a câștigat primul picior cu 5-0? Ar putea însemna că a doua etapă este mai puțin importantă. Pe de altă parte, poate un rezultat deschis în primul meci da outsider unele șanse mai bune pentru etapa a doua? S-ar putea juca mai greu și de a lua fizic mai dure.

5. Arbitrul

Informațiile circulă repede. Puteți verifica istoricul arbitrilor și a vedea dacă el arată cartonașe galbene și roșii statistic mai des decât colegii săi. Merită să aruncăm o privire la statisticile arbitrului!

Pariați pe cartonașe galbene și roșii, înainte de meci sau în direct?
Probabil cea mai importantă întrebare în pariuri: să pariez înainte sau în timpul jocului?

Dacă sunteți un expert puteți găsi cote profitabile înainte de a începe un meci. Dar ai nevoie de experiență.

În orice caz, atunci când vine vorba de cărți roșii, este întotdeauna mai bine să aștepte pentru meci. Dacă nu ați studiat meciul foarte atent și statisticile vorbesc în favoarea pariului! Dar chiar și în acest caz, jocul poate rula în continuare complet diferit.

Gama de acoperire publicitară este unul dintre principalii indicatori ai industriei. 

0

Gama de acoperire publicitară este unul dintre principalii indicatori ai industriei. Desigur, cel mai ușor mod de a cumpăra câteva mii de transportatori din întreaga țară, dar în practică-puține companii își pot permite acest lucru. În cazul în care compania intenționează să crească gama campaniei sale, dar nu vrea să depășească bugetul planificat, poate alege o campanie, de rotație, care este, cu o schimbare în localizarea mass-media de publicitate în mijlocul acțiunii sale. De exemplu. două săptămâni poster-destinate utilizării pe mass-media într-o parte a orașului/Poloniei, și alte două săptămâni pe mass-media situate într-o altă parte a orașului/Poloniei (acest lucru se datorează faptului că 70% din campania lunară este construit în primele 2 săptămâni, durata sa). În cazul Campaniei O, tipul de activități de comunicare desfășurate joacă, de asemenea, un rol important. Atunci când planificați o campanie publicitară, este mai bine să vă concentrați bugetul în mai puțin timp (de exemplu, două săptămâni), dar să îl distribuiți mai mult în mass-media. Acest lucru îmbunătățește cu siguranță efectele campaniei de publicitate. Pentru o campanie de imagine, cel mai bine este de a utiliza mai puțin mass-media, dar planifica o campanie de o lună sau mai mult.

Fii în cazul în care clienții sunt

Locația ooh media ar trebui să fie plat, locuri în care sunt localizați potențialii clienți. De exemplu, atunci când campania implică obținerea de informații pentru mamele tinere, este mai bine să alegem pentru transportatorii din grădinițe, grădinițe sau școli. Atunci când produsul sau serviciul este destinat conducătorilor auto, este necesar să se aleagă mijloacele de publicitate situate în zona benzinăriilor. Dacă oferim servicii turistice, este o opțiune bună de a face publicitate de-a lungul rutelor care ies din oraș. Un element foarte important al planificării plasării mass-media este de a lua în considerare POI (din limba engleză. Punct de interes), adică puncte de interes (de exemplu ATM-uri, stații de autobuz, centre comerciale etc.), unde se observă cea mai mare intensitate a traficului pietonal sau auto. Plasarea mass-media acolo va crește cu siguranță eficiența activităților de publicitate. Pentru un hotel sau restaurant, uneori, unul care arată traseul de transportator este suficient pentru a crește vânzările.

Ai 7 secunde-folosește-le!  

Cea mai frecventă greșeală atunci când se pune în aplicare o campanie pe OOH este de a transfera întregul conținut al pliantelor de proiect sau anunțuri de ziar în aer liber. Întotdeauna se termină prost. Destinatarul se uită la poster doar pentru trei până la șapte secunde, astfel încât multiplicitatea elementelor introduce haos și perturbă recepția mesajului. Regula generală spune că cu cât conținutul este mai mic, cu atât este mai ușor ca destinatarul să-și amintească textul. Câteva detalii de contact, un număr de logo-uri, imagini ale mai multor oameni-Toate creează haos-și mesajul este neinteligibil.

Afișul ar trebui să transmită informații într-o formă accesibilă, clară.

Fonturile ar trebui să fie simple, și culori luminoase, atractiv (este, de asemenea, important perioada anului, deoarece, de exemplu, în afișe de iarnă care conțin un fundal alb, acestea sunt mai puțin vizibile).Ingeniozitatea și umorul sunt de asemenea importante. Afișe de publicitate format mare, care nu au un cuvânt, scheme duplicate, sau alte anunțuri nu sunt amintite.

Merită să alegem elementele 2D sau 3D. Orice trece dincolo de material atrage atenția oamenilor.

Exemplu: Un exemplu de astfel de acțiune este cea mai recentă campanie a lui Jacob Creek, care a folosit imagini cu canguri sau ursuleți Koala care se cațără pe un suport, arată ca platforme și atârnă de marginile de sus ale ecranelor. O altă modalitate de a atrage atenția este cu acțiunile teaser. Esența lor constă în dezvoltarea a două proiecte de afișe, în care unul este plasat, de exemplu, o parolă, o fotografie, un element care atrage atenția și este de acord cu campania de publicitate, dar nu trădează mesajul principal și autorul. Un astfel de poster apare pe mass-media pentru câteva zile, stârnind curiozitate, și apoi, în continuarea Campaniei, se atârnă afișe în același aspect, dar explicând deja cine este autorul și ceea ce a vrut să transmită.Exemple: O campanie de succes din ultimele luni a fost” Trenul De aur” sau ” cine l-a rănit pe Adam Nawalka?”Leroy Merlin. De ce? La sfârșitul celui mai important, adică, răspunsul la întrebarea: De ce să investească în LLC.

Gama de acoperire publicitară este unul dintre principalii indicatori ai industriei. În primul rând: în aer liber este un mediu care funcționează 24 de ore pe zi și nu poate fi oprit.

În al doilea rând:  merge foarte bine cu publicitatea electronică.  Clienții, văzând publicitatea în mass-media, încep să caute în rețea informații despre produse sau servicii. Desigur, o condiție prealabilă pentru eficiență este o pagină web închiriată în mod corespunzător.

În al treilea rând: oamenii petrec tot mai mult timp departe de casă – în excursii la locul de muncă, școală, cumpărături, dar, de asemenea, petrece timp liber sau de călătorie (CBO, “mobilitate de zi cu zi”, polonezi din grupa de vârstă 18-24, petrece aproximativ 20 de ore în total în timpul săptămânii). standurile de afară. Ca Starcom media house data show, ooh publicitate este în creștere în popularitate. În 2016, piața OOH a atins o creștere de 3.8 la sută față de 2015. Clienții își investesc fondurile în cazul în care văd o rentabilitate, precum și în cazul LLC. E vorba doar de bani.

Buna practică a publicității în aer liber: 

Ghidați-vă după principiul care spune că, în designul posterelor companiei, mai puțin înseamnă mai mult. Eliminați elementele inutile, pentru că perfecțiunea nu se obține atunci când nu se poate adăuga nimic, ci atunci când nu se poate spune nimic. Pune pe un original, adaptat la cerințele unui poster deschis. Nu vă transferați proiectele cu anunțuri de ziar sau fluturași. Aceasta este o decizie foarte proastă, care poate duce la o lipsă de rezultate dorite chiar și în cazul unei campanii pentru câteva mii de transportatori.

Pentru a aplica teaser. Nimic nu stârnește curiozitatea în rândul clienților mai mult decât un poster care este încurajator, ci un mod concis de raportare a unui eveniment, sau o propunere. Curiozitate, apoi satisface.   Creați o acoperire prin utilizarea campaniilor de rotație.

Buna practică a publicității în aer liber: Selectați mass-media care se află la destinația publicului țintă. Publicitatea contextuală și distribuția conținutului de la editorii terți reprezintă o etapă foarte importantă a activității de marketing. Site-uri și portaluri bune, accesibile sunt locul perfect pentru a obține articolele sau alte forme de conținut pentru persoanele interesate într-un anumit subiect, implicate și care doresc să aprofundeze cunoștințe despre un produs sau serviciu, și să-l împărtășească în continuare. Cu alte cuvinte, pentru agenții de publicitate cu conținut bun, acesta este un puț fără fund, oferind posibilitatea de a mitui media plătită în media câștigată. Cum să nu ratezi oportunitățile mai puțin vizibile ale mass-mediei plătite?

După cum știm, mass-media în care putem distribui conținut este împărțită în mass-media plătite deținute, câștigate de mass-media. Fiecare dintre ele are avantajele sale, dar astăzi vom lua în considerare doar a plătit mass-media și, în special, unul din aspectele lor-cel care este plătit mai puțină atenție decât relații cu mass-media, publicațiile ei insisi pe site-uri externe sau chiar din ce în ce mai vulnerabile publicitate de afișare, și anume de recomandare de conținut widget-uri și publicitate contextuală instrumente. Abonații newsletter-ului nostru primesc în mod regulat noi statistici despre utilizarea blocului Adblock. Unul dintre cele mai recente studii, din August 2016, arată că polonezii din acest domeniu sunt programele-lider clare care blochează publicitatea intruzivă, folosește până la 42% dintre noi. Cu toate acestea, aceste date pot avea un al doilea fund – poate că piața de publicitate poloneză conduce, de asemenea, la o înțelegere slabă a modului în care ar trebui să arate publicitatea bună în formă digitală.

 

Femeile din publicitate vorbesc despre cât de dificil este să promovezi idei neconvenționale în care rolul femeilor deviază de la standardul atribuit în mod tradițional ei în publicitate. 

0

Femeile din publicitate vorbesc despre cât de dificil este să promovezi idei neconvenționale în care rolul femeilor deviază de la standardul atribuit în mod tradițional ei în publicitate. Pare dificil-de teamă că clientul nu va accepta o asemenea idee. Această teamă este probabil frâna principală a progresului, spune Agata Tomashevskaya. “O femeie trebuie să fie dezbrăcată ca să arate că margarina e delicioasă?”- această întrebare a venit din gura lui Ines Schmidt când în 2017. la Berlin s-au discutat despre politicieni care doreau să elibereze orașul țăranilor-conținutul. Este încă relevant și nu poate fi doar în Berlin, Budapesta sau Paris, ci și în Varșovia. De ce mai avem de-a face cu sexualizarea mesajelor publicitare și cu obiectivarea femeilor?

Agata tomaszewska: de aproape trei ani, grupul nostru de pe Facebook a prezentat în mod regulat exemple despre cum reprezintă industria publicitară femeile. Unele top istoric ca cele mai rele anunțuri walentynkowych, dar, din păcate, cea mai mare parte nu este modernă. Materialele sunt publicate nu numai în mass − media tradițională, dar, de asemenea, de multe ori pe rețelele sociale, care − aparent-sunt moderne, równościowy mod de comunicare.

Și așa mai avem anunțul calculatoarelor roz” pentru” ei campanie Devil Energy Drink avertizare că “ea este în curând să fie în gura ta” bere cu povești despre bandiți pe piersic, planeta bărbaților și o grămadă de campanii în cazul în care această persoană cumpără lucruri la o femeie. Din discuțiile de sub posturi arată că trei motive: ignoranță, cinism I… Umor “Janusz”. Din fericire, totul este mai bine protejat. Învățăm să ne exprimăm deschis furia și dezacordul cu mesajele abuzive, să raportăm anunțuri în oraș și pe Facebook care promovează sexismul.

Când suntem gălăgioși și mulți sunt împotriva unor astfel de practici, suntem în vigoare-reclamele sunt eliminate, iar radiodifuzorii își cer scuze. 

Din fericire, de la succesul campaniei dove Real Beauty, marketing au constatat că arată femei reale în publicitate este profitabilă și femvertising este acum pe val. Există multe exemple pozitive, deși, de regulă, acestea sunt campanii străine. Ce stereotipuri despre femei sunt cele mai înrădăcinate în Polonia? Eu nu am astfel de date, și pot să spun că cei mai mulți dintre noi pasa de un grup, se provoacă emoții negative puternice și sentimente: arata femeilor ca obiecte sexuale, care este, de modă veche”, de sân,” și sexist umor, ca recente de profil campanie specifice premium outlet Mall, arată un simț al umorului mai aproape de Kay decât “Vogue” sau “gluma” de un anumit producător: “chiar și după 3 Beri va ajunge în 10 minute…”

Când suntem gălăgioși și mulți sunt împotriva unor astfel de practici, suntem în vigoare-reclamele sunt eliminate, iar radiodifuzorii își cer scuze. Ce stereotipuri despre femei prevalează în agențiile de publicitate?

Numele grupului “femei în publicitate” are mai multe sensuri, dintre care una este situația genului nostru în industria de publicitate-atât în ceea ce privește crearea de publicitate, și cu noi ca angajați, șefi, liber profesioniști. În acest prim sens, în cadrul întâlnirilor vorbim despre cât de dificil este să promovezi idei neconvenționale în care rolul femeilor deviază de la standard, atribuit în mod tradițional publicității sale. Pare dificil-de teamă că clientul nu va accepta ideea că vom pierde timp, bani, uneori chiar și oferta. Această teamă este, probabil, frâna principală pe progres. Din păcate, nu există multe femei în funcții de conducere care au puterea de descoperire și curajul de a sta în spatele unor astfel de idei riscante din punctul de vedere al clientului. Nu are mulți clienți care sunt dispuși să încerce astfel de idei. Ca regulă, rămânem într-o zonă sigură și nu schimbăm nimic. Cum vor” femeile din publicitate ” să influențeze schimbările din industria publicitară? Ce schimbări ai făcut deja?

Scopul grupului nu este de a influența industria, ci doar integrarea femeilor în industrie, sprijinul reciproc și schimbul de informații. Diferite inițiative pot apărea din acest lucru, dar ele nu sunt un obiectiv important.

În ceea ce privește schimbările specifice, avem mai multe acțiuni în cont. 

Prima este o campanie pentru Centrul pentru Drepturile femeii, în care bărbații proeminenți vorbesc împotriva violenței. Campania a avut un impact semnificativ, după cum demonstrează prezența pe CD-ul atașat. A doua inițiativă a Sofiei Leszczynski și Gretel adamczyk de punere în aplicare a principiilor de egalitate a compozițiilor partidelor Jurassic în concursul KTR. Acțiunea a fost un succes-regulamentele au fost schimbate astfel încât să aibă grijă de reprezentarea tuturor sexelor. Am pregătit candidații SAR-u: femei aclamate, premiate și cu experiență care lucrează în publicitate, care doresc wsparłyby 100 la sută. compoziția masculină a Consiliului KTR. La scurt timp după aceea, linia s-a extins la două femei: Myrtle Frontcek și Agnieszka Klimczak. Poate 5%. aceasta nu este Paritate, dar cu siguranță succes. În plus, împreună cu Sophia și Leszczynski Martha Francik am pregătit o analiză a problemelor legate de angajarea inegală a femeilor în industria publicității și oferim soluții. Împreună cu Agenția de cercetare, am organizat seminarii în SAR destinate departamentelor HR ale agențiilor de publicitate.

În ceea ce privește schimbările specifice, avem mai multe acțiuni în cont. “Body pozitiv, Dove, și aceste lucruri în Polonia nu sunt foarte bune. Aici consumatorul este puternic atașat de canonul clasic al frumuseții.”Cu o notă:” nu vă puteți asuma decât riscuri în campaniile sociale.”Ce părere ai despre astfel de comentarii? Aceasta este vocea oamenilor care fac parte din industria de publicitate. Există foarte puține exemple pozitive din Polonia. Dar încet acest lucru se schimbă, mai devreme sau mai târziu tendințele se infiltrează în Poloneză. Am făcut repede un fir de pe grup, și, cu excepția Deichmanna apărut exemple pozitive în poloneză campanii de Nescafe Sensazione Creme și Tymbark Vitamini − și nu e o campanie publică. Acum câteva săptămâni, ai închis grupul bărbaților. În cazul în care această decizie? Ce rost are? Acum trei ani, când am înființat un grup, am avut de ales: să creez un grup doar pentru femeile din publicitate sau un grup pentru bărbați și femei, dar și pentru femeile din publicitate. Sunt o persoană căreia îi place incluziunea, așa că am ales soluția numărul doi. După trei ani, am decis, totuși, să revin la prima versiune, pentru că, așa cum s-a dovedit, pe Internet nu suntem liberi și nu suntem liberi de tiparele noastre de comportament și educație într-o societate patriarhală. 

Când un bărbat intră într-o cameră plină de femei, situația se schimbă dramatic. 

La fel s-a întâmplat și în discuțiile din grup. Omul devine centrul natural al evenimentelor, opinia lui este mai importantă și involuntar îi ascultăm opinia. Situația este chiar mai vie când o persoană este într-o poziție înaltă. În loc de concentrându-se pe problemele femeilor, discuții de multe ori a apelat la mansplaining, cu niste domni de vizualizare subiect de femei în publicitate ca o altă oportunitate de a Străluci și Excel sau “ajută-ne.”Nu mă mai simțeam în siguranță și acasă. Cântărit, cuvinte și reacții, pentru că am știut că după mesajul este observat printr-un grup de domni influenți din industrie, care ar putea depinde de cariera mea. Dar trebuia să fie diferit! Așa că am decis să mă întorc Radical la elementele de bază. Grupul, care este un loc sigur pentru femei să discute și să vorbească despre problemele lor, să se plângă și să critice comportamentul față de femei în publicitate, nu se teme să fie evaluate de colegii din industrie, susținând că este un nonsens că aceasta este o reacție emoțională că suntem din nou ceva ce nu înțeleg, etc. Ei bine, a spus prietenul meu Garapich într-una din discuțiile din grup: “femeile pot avea în industrie, un spațiu doar pentru mine. Mult mai bine. Nu trebuie să ceri permisiunea nimănui. Punct. Nimic din ce face o femeie nu necesită recunoaștere, confirmare, contractele unui bărbat să fie legale și împlinite (la fel cum bărbații nu cer femeilor să confirme că nevoile și acțiunile lor sunt legale). Așa cum este banal.” Avem doar dreptul la un astfel de loc, și nu trebuie să-l explice nimănui. Mi-a părut rău să-mi iau rămas bun de la binevoitorii noștri bărbați care susțin femeile în publicitate. Dar acest lucru nu înseamnă că încă nu se poate face − există o mulțime de grupuri și pagina fan dedicat publicității, în cazul în care acestea se pot răspândi mai departe despre și lupta sexism, care este nedrept pentru toate sexele.

Ce fel de campanii vor fi incluse în primele 5 anunțuri pe lista neagră care afectează sexualizarea sau obiectivarea femeilor, conform”femeilor în publicitate”?

Nu am avut un astfel de rating, în plus, nu are ce să facă cu publicitatea suplimentară. Cu toate acestea, este de remarcat faptul că există exemple poloneze pozitive. Brand Adrian, care de mai mulți ani mai mult sau mai puțin succes-dar întotdeauna-rupe stereotipurile privind reprezentarea femeilor în textile de publicitate (au existat deja modele cu handicap, Mature, transsexual, forme complete după o mastectomie și modele). Din campaniile native mai noi, recunoașterea în grup a câștigat de asemenea: campania “girls rule” a lui Deichmann, în care Margaret a promovat emanciparea în rândul adolescenților timp de mai multe sezoane. Este, de asemenea, un loc bun Nescafe Sensazione Creme trei păstra prieteni. Și anul acesta, un foarte îndrăzneț pentru realitățile poloneze, locul Timbarra vitamina, arătând cât de diferite pot fi femeile.

De asemenea, demn de remarcat este loc de Puma” # Ai ” 2018, în cazul în care protagoniștii sunt doi prietenă, iar muzica a fost creată de doi polonez cântăreață din generația tânără-Justin Lebede și Maria Komasa. Ce te-a condus la faptul că în iunie 2016 ai creat grupul “femei în publicitate”? Ce rol joacă trupa? De ce crezi că e necesar?

 

Timp de mulți ani am fost manipulați prin numeroase anunțuri care ne înconjoară din toate părțile. 

0

Timp de mulți ani am fost manipulați prin numeroase anunțuri care ne înconjoară din toate părțile. De cele mai multe ori, publicitatea nu numai că promovează produsul, dar, de asemenea, manipulează consumatorul, minciuni, provoacă emoții nedorite. Concurența în creștere duce la o luptă de marketing, o luptă pentru client, nu rar un război foarte murdar, în care consumatorii înșiși pierd cel mai mult. La urma urmei, fără o campanie de marketing, e greu să te regăsești pe piață. Cercetările de Marketing arată că publicitatea nu este întotdeauna necesară pentru a atinge efectul dorit. Un conținut și o intensitate prost structurate, inadecvate pot afecta chiar și produsul și marca companiei.

În mod necesar, publicitatea trebuie adaptată nevoilor consumatorilor, ținând cont de locul, ora și metoda de publicitate. Ar fi nepotrivit să facem reclamă la o casă funerară în timpul unei ceremonii de nuntă, așa cum ar fi inutil să facem reclamă la alcool în rândul copiilor care nu alcătuiesc publicul pentru acest tip de produs.

Minciunile și înșelăciunea au picioare scurte! Publicitatea trebuie să fie autentică, adevărată, altfel produsul se va vinde o singură dată, nu neapărat cu satisfacția clientului. Foarte curând, printr-o astfel de opinie negativă privind produsul sau marca va circula către potențialii clienți. Publicitatea onestă aduce rezultatul așteptat, este procesul de creare a unei mărci bazate pe onestitate, calitate și dialog.

Produsul bun calitatea este de obicei vândută de una singură, deoarece cea mai bună publicitate este o echipă de mandatari, experiență personală și satisfacție prin caracteristici, funcționare, servicii etc. și produse de prima necesitate, inclusiv pentru care cererea este mult mai mare decât oferta.

Lipsa de concurență, cu toate acestea,

nu scutește de nevoia de publicitate, deși este demn de amintit că aceste produse necesită introductivă, informare, publicitate de imagine, nu neapărat sporirea efectului de vânzări și s-a axat pe creșterea vânzărilor. Un element foarte important al menținerii pieței este publicitatea, reamintirea, susținerea. Datorită ei, consumatorul vede că afacerea ta depinde de el. Unii subliniază importanța prețului, ei bine, nu prețul este decisiv, ceea ce dovedește că mărcile create pe prețuri scumpe, exclusive și perfect vândute prin publicitate, în ciuda prețului prea mare. Cheia succesului în publicitate este îndemânarea și subtilitatea, folosind punctele tari ale brandului, punctele tari ale produsului fără revopsire. În fiecare reclamă ne preocupăm de prezentarea pozitivă a produsului promovat, care nu este echivalentă cu idealizarea sau înșelăciunea acestuia. Desigur, este mult mai dificil să se facă publicitate produselor care nu au aceste avantaje și beneficii mult mai puțin, dar acestea pot fi incluse fără a promova minciuni și înșelăciune.Lipsa de concurență, cu toate acestea,

Prin publicitate intruzivă care ajunge la consumator prin diferite canale de comunicare și care cauzează emoții negative, fie din cauza formei sau conținutului, modul în care este exprimat mesajul de vânzare poate înstrăina clientul. Apropo, pentru a evalua confortul publicității, cercetarea de marketing se realizează pe un anumit eșantion de public al produsului, serviciului dumneavoastră. Prea vulgară, ofensatoare și șocantă publicitate poate speria, precum și lipsa de adaptare la public. Prin promovarea instruirii în rândul profesorilor unui anumit subiect în domeniu pe care îl stăpânesc perfect și ne vom înstrăina reciproc, mai degrabă decât să încurajăm, pentru că destinatarii s-ar putea simți ofensați de o astfel de ofertă, mai mult decât atât, să ne judece de incompetență. Promovarea cursurilor în sine reprezintă o soluție importantă pentru companiile care furnizează astfel de servicii. La construirea de anunțuri pentru formare ar trebui să se concentreze pe beneficiile participării la formare, și effectenuitgevende lucruri absolvenți.

De asemenea, poate fi utilă Autoritatea formatorilor, a metodelor de lucru și, în special, a subiectelor instruirii care răspund nevoilor pieței. 

În același timp, conținutul formei atractive ad a prezentării sale este un aspect secundar, deși nu fără sens. Indiferent de ceea ce face o companie, și ce produse sau servicii oferă destinatarul său, o campanie de publicitate bine adaptată și proiectată poate face cu siguranță mult bine.

Gama de acoperire publicitară este unul dintre principalii indicatori ai industriei. Desigur, cel mai ușor mod de a cumpăra câteva mii de transportatori din întreaga țară, dar în practică-puține companii își pot permite acest lucru. În cazul în care compania intenționează să crească gama campaniei sale, dar nu vrea să depășească bugetul planificat, poate alege o campanie, de rotație, care este, cu o schimbare în localizarea mass-media de publicitate în mijlocul acțiunii sale. De exemplu. două săptămâni poster-destinate utilizării pe mass-media într-o parte a orașului/Poloniei, și alte două săptămâni pe mass-media situate într-o altă parte a orașului/Poloniei (acest lucru se datorează faptului că 70% din campania lunară este construit în primele 2 săptămâni, durata sa). În cazulLipsa de concurență, cu toate acestea,

Campaniei O, tipul de activități de comunicare desfășurate joacă, de asemenea, un rol important. Atunci când planificați o campanie publicitară, este mai bine să vă concentrați bugetul în mai puțin timp (de exemplu, două săptămâni), dar să îl distribuiți mai mult în mass-media. Acest lucru îmbunătățește cu siguranță efectele campaniei de publicitate. Pentru o campanie de imagine, cel mai bine este de a utiliza mai puțin mass-media, dar planifica o campanie de o lună sau mai mult.

Locația ooh media ar trebui să fie plat, locuri în care sunt localizați potențialii clienți. De exemplu, atunci când campania implică obținerea de informații pentru mamele tinere, este mai bine să alegem pentru transportatorii din grădinițe, grădinițe sau școli. Atunci când produsul sau serviciul este destinat conducătorilor auto, este necesar să se aleagă mijloacele de publicitate situate în zona benzinăriilor. Dacă oferim servicii turistice, este o opțiune bună de a face publicitate de-a lungul rutelor care ies din oraș. Un element foarte important al planificării plasării mass-media este de a lua în considerare POI (din limba engleză. Punct de interes), adică puncte de interes (de exemplu ATM-uri, stații de autobuz, centre comerciale etc.), unde se observă cea mai mare intensitate a traficului pietonal sau auto. Plasarea mass-media acolo va crește cu siguranță eficiența activităților de publicitate. Pentru un hotel sau restaurant, uneori, unul care arată traseul de transportator este suficient pentru a crește vânzările.

Cea mai frecventă greșeală atunci când se pune în aplicare o campanie pe OOH este de a transfera întregul conținut al pliantelor de proiect sau anunțuri de ziar în aer liber.

Întotdeauna se termină prost. Destinatarul se uită la poster doar pentru trei până la șapte secunde, astfel încât multiplicitatea elementelor introduce haos și perturbă recepția mesajului. Regula generală spune că cu cât conținutul este mai mic, cu atât este mai ușor ca destinatarul să-și amintească textul. Câteva detalii de contact, un număr de logo-uri, imagini ale mai multor oameni-Toate creează haos-și mesajul este neinteligibil. Afișul ar trebui să transmită informații într-o formă accesibilă, clară. Fonturile ar trebui să fie simple, și culori luminoase, atractiv (este, de asemenea, important perioada anului, deoarece, de exemplu, în afișe de iarnă care conțin un fundal alb, acestea sunt mai puțin vizibile).Ingeniozitatea și umorul sunt de asemenea importante. Afișe de publicitate format mare, care nu au un cuvânt, scheme duplicate, sau alte anunțuri nu sunt amintite.

 

O altă modalitate de a atrage atenția este cu acțiunile teaser. Esența lor constă în dezvoltarea a două proiecte de afișe, în care unul este plasat, de exemplu, o parolă, o fotografie, un element care atrage atenția și este de acord cu campania de publicitate, dar nu trădează mesajul principal și autorul. Un astfel de poster apare pe mass-media pentru câteva zile, stârnind curiozitate, și apoi, în continuarea Campaniei, se atârnă afișe în același aspect, dar explicând deja cine este autorul și ceea ce a vrut să transmită.